بورس در چه شرایطی صعودی می‌شود؟

مدیرمعاملات کارگزاری سهم‌آشنا با اشاره به اینکه بازار فردا نیاز به معاملاتی بهتر و در مدار مثبت دارد، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق نیفتد محدوده حمایتی یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد برای شاخص‌کل محدوده مهمی برای برگشت خواهد بود که در صورت از بین رفتن این محدوده بازار مجددا به زمانی مضاعف جهت جمع کردن نیرو برای ادامه راه نیاز دارد و قاعدتا بازار در سیکل اصلاحی قرار خواهد گرفت.

بازار نیاز به استراحت داشت

میثم ابوالقاسمی، مدیرمعاملات کارگزاری سهم‌آشنا در خصوص روند این روزهای بازارسرمایه به بیداربورس گفت: منفی بودن امروز و روز گذشته بازارسرمایه باتوجه به رشد اخیر شاخص امری طبیعی به حساب می‌آید چرا که بازار کمی نیاز به استراحت داشت.

او ادامه داد: منفی‌های اخیر بازار در ادامه مثبت بودن‌های پی‌درپی کمی به بازار مجال برای ادامه راه می‌دهد البته به شرطی که جو مثبت باشد.

وی با اشاره به اینکه بازار فردا نیاز به معاملاتی بهتر و در مدار مثبت دارد، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق نیفتد محدوده حمایتی یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد برای شاخص‌کل محدوده مهمی برای برگشت خواهد بود که در صورت از بین رفتن این محدوده بازار مجددا به زمانی مضاعف جهت جمع کردن نیرو برای ادامه راه نیاز دارد و قاعدتا بازار در سیکل اصلاحی قرار خواهد گرفت.

بیمه سهام بر روند بازار تاثیر ندارد

ابوالقاسمی در خصوص بیمه سهام در بازارسرمایه اظهار کرد: این مهم خیلی تصمیم تاثیر گذاری بر روند بازار نبوده و نباید انتظار داشت که با توجه به شرایط و محدودیت‌های این نوع بیمه، عمومیت واستقبالی صورت پذیرد.

سایه سنگین نرخ حامل‌های انرژی بر بورس

به گفته مدیرمعاملات کارگزاری سهم‌آشنا در بحث بودجه ۱۴۰۲  اینکه در خصوص نرخ حامل‌های انرژی در صحن مجلس چه تصمیمی گرفته شود بسیار مهم است و این موضوع به تنهایی می‌تواند به عنوان ریسک سیستماتیک، سایه سنگینی را بر روی بازارسرمایه بیندازد.

خبرنگار: نازنین درویشی

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =