ایلان ماسک کدام رمزارزها را آینده دار می ‌بیند؟

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و میلیاردر حوزه فناوری، در بحبوحه بحران بی‌نظیری که در صنعت ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی FTX رخ می‌دهد، از سه رمزارز نام برد که فکر می‌کند «احتمالاً» آینده‌دار هستند.

به گزارش بیدار بورس، ماسک یک حامی پر سر و صدا و مبشر ارزهای دیجیتال است و هر نظر یا اعلامیه‌ای که از او در مورد هر ارز دیجیتالی می‌آید، می‌تواند عملکرد آن دارایی را به شدت تغییر دهد. حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد روز شنبه به وقت شرقی، ماسک به جلسه‌ای در فضای مجازی توییتر با بیش از ۹۵۴٫۰۰۰ شنونده پیوست تا درباره هک FTX صحبت کند و افکار خود را در مورد مدیرعامل سابق آن، سم بنکمن-فرید (SBF) به اشتراک بگذارد.

این میلیاردر در صنعت فناوری گفت که اتفاقی که برای FTX افتاد نشانه آن بود که سرمایه گذاران نباید رمزارزهای خود را در صرافی‌ها نگه دارند و در عوض آن‌ها را در کیف پول‌های سرد ذخیره کنند. او گفت: «من مجدداً تأیید می‌کنم که اگر رمزارز دارید، باید آن را در یک کیف پول سرد با دسترسی مستقیم و نه در صرافی، داشته باشید». همچنین افزود: «این کار عاقلانه‌ای خواهد بود] او توصیه می‌کند [». در حالی که ماسک از مدیرعامل سابق FTX انتقاد می‌کرد، خاطرنشان کرد که هنوز به صنعت ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد. در واقع، او سه ارز دیجیتالی را که فکر می‌کند آینده‌دار هستند، نام برد. ماسک گفت: "من فکر می‌کنم احتمالا آینده‌ای برای بیت‌کوین،  اتریوم و دوج‌کوین وجود دارد. من واقعا نمی‌توانم با دیگران واضح صحبت کنم. اما اگر یکی از این سه مورد را در یک کیف پول سرد و خارج از صرافی داشته باشید، فکر می‌کنم] حدس می‌زند [کار خوبی انجام می‌دهید".

پس از اظهارات ماسک در مورد این سه ارز رمزنگاری شده،  بیت‌کوین،  اتریوم و دوج‌کوین در محدوده سبز معامله می‌شوند. در حوالی ساعت ۲:۲۷ بعد از ظهر روز سه‌شنبه به وقت شرقی،  بیت‌کوین با ۱.۹۶درصد افزایش به بالای ۱۶۸۹۵ دلار با حجم ۲۴ ساعته ۳۷.۴۲۶.۵۹۴.۶۷۳ دلار معامله شد.  اتریوم در همان زمان با ۱.۴۸ درصد افزایش به ۱۲۵۸ دلار با حجم ۲۴ ساعته ۱۱.۹۵۷.۲۰۶.۹۷۵ دلار معامله شد. بر اساس آخرین داده‌های کوین مارکت کپ،  دوج‌کوین، میم‌کوین مورد علاقه ایلان ماسک، با ۱.۷۷ درصد افزایش به ۰.۰۸۷۰۶ دلار با حجم ۲۴ ساعته ۶۶۸.۹۰۹.۲۹۳ دلار معامله شد.

ایلان ماسک کدام رمزارزها را آینده دار می ‌بیند؟

ماسک همچنین نظر خود را در مورد سم بنکمن-فرید که در ماه آوریل فرصت صحبت با او را پیدا کرد، به اشتراک گذاشت. ماسک در توییتر گفت: «صادقانه بگویم، من هرگز نام او را نشنیده بودم. اما بعد از آن تعداد زیادی از مردم به من گفتند که او مقدار زیادی پول دارد که می‌خواهد در معامله توییتر سرمایه‌گذاری کند و من حدود نیم ساعت با او صحبت کردم». در نهایت ماسک گفت که از ابتدا نظر مساعدی نسبت به وی نداشته است

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

منبع: اقتصاد آنلاین
کد خبر 23663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =