نرخ خوراک گاز صنایع تغییر نمی کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به تشریح آخرین وضعیت بودجه ۱۴۰۲ پرداخت و از ثبات نرخ خوراک گاز صنایع در بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش بیداربورس به نقل از شهر بورس، سید محمدرضا میرتاج الدینی درباره آخرین وضعیت بودجه ۱۴۰۲، اظهار داشت: بودجه ۱۴۰۲ در راستای برنامه‌های توسعه خواهد بود که در آن چند شاخص در نظر گفته شده است و امیدواریم دولت با این رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس ارائه کند.

وی با اشاره به اهداف مجلس در بودجه ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی امسال حدود چهار و نیم درصد بود که امیدواریم دولت برای بودجه ۱۴۰۲ رشد اقتصادی را حداقل یک درصد افزایش بدهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم بودجه ۱۴۰۲ به شیوه عملیاتی و مسئله محور و دارای منابع قابل تحقق بسته شود و کسری هم هر چقدر کمتر باشد، بودجه واقعی‌تر خواهد بود.

میرتاج الدینی در واکنش به نگرانی صنایع از افزایش نرخ گاز، گفت: برای نرخ گاز خوراک صنایع، افزایشی در نظر نگرفته‌اند و فعلاً نرخ سال گذشته در نظر گرفته شده است.

وی درمورد اقدامات مجلس برای حمایت از بازار سرمایه، گفت: وضعیت بورس در چند هفته اخیر مقداری بهبود داشت، اما باید حمایت و پشتیبانی شود تا این روند ادامه یابد. دولت باید حمایت‌های سیاستی و بسته‌های حمایتی خود را از بازار سهام ادامه بدهد. بیمه سرمایه سرمایه گذاران خرد، ارائه آموزش های لازم و مدیریت سرمایه گذاران بزرگ مورد توجه است تا سرمایه گذاران خرد متضرر نشوند.

کد خبر 24034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =