"غکورش" درباره رعایت مفاد حاکمیت شرکتی و خرید ملک توضیح داد

شرکت بورسی صنعت غذایی کورش در خصوص رعایت مفاد حاکمیت شرکتی و خرید ۱.۵ دانگ از ملک فروشگاه زنجیرهای رفاه، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت صنعت غذایی کورش در خصوص رعایت مفاد حاکمیت شرکتی و خرید ۱.۵ دانگ از ملک فروشگاه زنجیرهای رفاه، توضیحاتی ارائه کرد.

بر این اساس، محمد برهانی مدیرعامل "غکورش" در خصوص بند ۶ و ۷ گزارش حسابرس در صورت های مالی ۶ ماه منتهی به شهریور اعلام کرد: در بند ۶ گزارش حسابرس، هیات مدیره به منظور رعایت مفاد حاکمیت شرکتی با تشکیل کمیته ای موضوع مذکور را در دستور کار قرار داده و مقرر شد، کمیته تشکیل یافته گزارشاتی مدون از ایجاد ساز و کارهای لازم در این خصوص و بهبود شرایط را به هیات مدیره ارائه کنند و کلیه مقررات در اسرع وقت حل و فصل شود.

در بند ۷ گزارش حسابرسی در راستای سیاست های گروه گلرنگ و به منظور رعایت صرفه و صلاح سهامداران در سال ۹۸ بالغ بر ۱.۵ دانگ از ملک فروشگاه زنجیرهای رفاه بر اساس گزارش کارشناس رسمی دادگستری به ازای مطالبات شرکت ناشر از شرکت آنیتاسان خریداری شد که با توجه به اهمیت موضوع، انتقال مالکیت از همان ابتدا توسط شرکت واحد حقوقی بصورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و پیگیری‌های لازم در این خصوص همچنان در دست اقدام است که به محض قطعی شدن فرآیند انتقال مالکیت، مراتب از طریق سامانه کدال جهت استحضار سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 25021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =