حسابرس هلدینگ بورسی افزایش سرمایه ۲۳۴ درصدی را مشروط کرد

حسابرس هلدینگ بورسی، افزایش سرمایه ۲۳۴ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی را مشروط به نهایی شدن گزارش تامین مالی زیرمجموعه کرد.

به گزارش بیداربورس شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی درباره افزایش سرمایه ۲۳۴ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی منوط به نهایی شدن گزارش شرکت زیرمجموعه خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، "وتوکا" اعلام کرد: گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت که متکی بر افزایش سرمایه در شرکت های سرمایه‌پذیر است، تهیه شده اما با توجه به اینکه یکی از شرکت های سرمایه‌پذیر (شرکت حمل و نقل توکا با نماد "حتوکا") در حال أخذ تأییدیه بازرس قانونی برای گزارش افزایش سرمایه است، اظهار نظر بازرس قانونی شرکت توکا فولاد منوط به نهایی شدن گزارش شرکت حمل و نقل توکا شد. از این رو این موضوع در حال پیگیری است و در اسرع وقت اطلاعات تکمیلی به استحضار سهامداران از طریق سامانه کدال خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری توکا فولاد ۲۷ شهریور ماه پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۳۴ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داده بود تا به منظور حفظ منافع سهامداران، سرمایه فعلی را از ۴۰۳ میلیارد به ۱.۳ هزار میلیارد تومان برساند.

کد خبر 25050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =