خروج موقت ۱۸ نماد ، تعلیق دو شرکت و رفع گره از یک سهم مثبت

نماد ۱۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته، دو شرکت هم تعلیق و یک سهم مثبت نیز مشمول رفع گره معاملاتی شدند.

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های چادرملو، بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالا، کشت و صنعت و دامپروری پارس، ایران‌ مرینوس‌، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، بانک سینا، پگاه‌ آذربایجان‌غربی‌، توسعه و عمران امید، بهمن دیزل، سرمایه گذاری گروه سپهرصادرات و سرمایه گذاری صبا تامین به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های فنرسازی‌ زر و سرمایه گذاری اعتبار ایران برای یک روز و بانک شهر، قند تربت حیدریه، بازرگانی آینده سازان بهشت پارس و سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین برای دو روز کاری و ایرانیت بدون اعلام زمان از تابلو معاملات خارج شدند.

نماد دو شرکت بورسی نفت‌ پارس‌ و معدنی‌ دماوند هم بدون تعیین زمان، تعلیق شدند و سهام مهندسی فیروزا نیز امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.

ابطال بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی که در روزهای قبل افزایش یافته بود ، کاهش یافت و محدود به ملی مس، فولادمبارکه، نساجی بروجرد و ریل پرداز نو آفرین شد.

کد خبر 25489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =