زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۰۰۰ میلیارد تومانی گروه انتخاب الکترونیک آرمان مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش بیداربورس، جلسه معارفه گروه انتخاب الکترونیک آرمان با نماد "انتخاب" ساعت ۱۱ روزهای چهارشنبه و شنبه ۵ و ۸ بهمن به صورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت ۱۳ چهارشنبه ۸ بهمن از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

گروه انتخاب الکترونیک آرمان و مالک برندهای لوازم‏ خانگی اسنوا، دوو و بُست، تجدید ساختار شرکت برای ورود به بازار سهام را از سال ۹۸ آغاز و طی آن ۱۱ شرکت فعال در زنجیره تولید لوازم‌خانگی بصورت عمودی ادغام شدند و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک متولد شد.

سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۱.۱ میلیون تومان بود که طی ۹ مرحله افزایش سرمایه به هزار میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد. گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ۹۹.۶ درصد سهام این شرکت با ۷۱۰۰ نیروی انسانی را در اختیار دارد.

این شرکت علاوه بر انجام فعالیت تولیدی در حوزه محصولات برودتی (انواع یخچال و فریزر)، سهامدار عمده ۲ شرکت تولید قطعات لوازم‌خانگی، ۴ شرکت تولید محصولات نهایی اعم از محصولات شوینده (ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی)، محصولات صوتی و تصویری، گازسوز (انواع اجاق‌گاز)، کولرگازی و لوازم‌خانگی کوچک (مایکروفر، هود و ...)، ۳ شرکت فروش، شرکت حمل‌ و نقل و شرکت خدمات پس از فروش بوده و زنجیره کامل صنعت لوازم‌خانگی را در اختیار دارد.

کد خبر 26024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =