اقدام هماهنگ ۳ مالک برای فروش بلوک "وساخت" که یک ماهه ۷۰ درصد رشد کرد!

سه مالک حقوقی سرمایه گذاری ساختمان ایران که طی یک ماه اخیر با بازدهی ۷۰ درصدی مواجه شده، درصدد خروج ار ترکیب سهامداری این شرکت بورسی برآمدند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در حالی طی دو سه هفته اخیر با رشد حدود ۷۰ درصدی سهام یکی از مقبول ترین نمادها بود که سه مالک حقوقی به صورت همزمان و هماهنگ، برنامه فروش بلوکی این شرکت بورسی را اعلام کردند تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری خارج شوند.  

براساس این گزارش به این ترتیب شرکت های مدیریت سرمایه گذاری کوثربهمن، سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان و گروه مالی و اقتصادی دی، دوشنبه آینده ۱۰ بهمن اقدام به عرضه بلوک های ۳.۹۴ درصد (معادل بیش از ۱.۲ میلیارد سهم)، ۲.۷ درصد (بیش از ۸۲۶ میلیون سهم) و ۱.۰۲ درصد (۳۱۶ میلیون سهم) و به صورت نقد خواهند کرد.

قیمت پایه هر سهم سه بلوک "وساخت" هم ۱۹۵ تومان تعیین شده که از طریق کارگزاری بورس بهگزین، سهم آشنا و کارگزاری بانک دی روانه میز فروش خواهد شد.

کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقد یا ضمانتنامۀ بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب سپرده گذاری مرکزی واریز یا تحویل داده و تأییدیه را به معاونت نظارت بازار فرابورس ارائه دهد.

کد خبر 26166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =