مردم از عرضه خودرو در بورس، رضایت دارند

عضو هیات رییسه مجلس گفت: رشد استقبال مردم از عرضه خودرو در بورس کالا و معامله خودروها با قیمت های به مراتب ارزان تر از بازار آزاد نشان می دهد که مسیر را درست رفته ایم و با عرضه کل خودروها در بورس و قطع شدن دست دلالان به هدف اصلی خواهیم رسید.

به گزارش بیداربورس به نقل از تسنیم، علیرضا سلیمی در مورد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: با عرضه همه خودروها در بورس دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود و کمک بزرگی در راستای شفافیت به این حوزه است، چون حاشیه سود ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیونی در فروش برخی خودروها نصیب کسانی می شود که هیچ توجیه ای برای این امر وجود ندارد.

نماینده مردم محلات بیان داشت: مردم در بورس، خودرو مورد نیاز خود را چند ده میلیون تومان ارزان تر از بازار می خرند و افزایش حضور خریداران واقعی در این عرصه نشان می دهد که قیمت ها در بورس منطقی بوده و روند عرضه و تقاضا هم شفاف شده است.

عضو هیات رییسه مجلس بیان داشت: عرضه خودر و در بورس مساله اصلی صنعت خودرو یعنی مشکلات مالی و زیان های گذشته را سامان می دهد و اگر قرار است از منابع عمومی سودی، نصیب فردی شود مشخص و معلوم است.

سلیمی اضافه کرد: در شرایط فعلی دلالان حاشیه این سود را به جیب می زنند و مردم از این موضوع منتفع نمی شوند، اما با اقدام بورس جهت عرضه خودرو، کمک بزرگی برای ساماندهی این صنعت صورت گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مدل عرضه خودرو در بورس را موفق عنوان کرد و بیان داشت: نوع قیمت گذاری صورت گرفته در این عرصه توانسته رضایتمندی مردم را در پی داشته است و امیدواریم که بورس بتواند در این زمینه رضایت حداکثری جامعه را کسب کند.

کد خبر 26209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =