مصرف ۴۰ درصد از گاز خانگی کشور در ۴ استان

مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی جزء چهار استان پر مصرف گاز هستند و میزان مصرف این ۴ استان تقریبا ۴۰ درصد از مصرف خانگی را به خودشان اختصاص دادند.

به گزارش بیداربورس، غلامرضا کوشکی، مدیر مرکز راهبری گاز کشور اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌هایی که انجام شده تا پایان هفته روند افزایش مصرف گاز را داشته باشیم و این میزان از مصرف به ۶۷۰ تا ۶۸۰ میلیون متر مکعب در بخش خانگی برسد.

وی افزود: استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی جزء چهار استان پر مصرف گاز هستند و میزان مصرف این ۴ استان تقریبا ۴۰ درصد از مصرف خانگی را به خودشان اختصاص دادند.

کوشکی ادامه داد: طبق پیش بینی ها، در روزهای آینده شاهد کاهش دما و افزایش مصرف گاز هستیم از هموطنان می‌خواهیم ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی داشته باشند تا بتوانیم پایداری شبکه گاز را حفظ کنیم.

مدیر مرکز راهبری گاز کشور درباره راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز گفت: با پوشیدن لباس مناسب در منزل، هنگام ترک منزل، سیستم‌های گرمایشی را خاموش و فضای گرمایشی منزل را محدود کنند و با این راه کارها می‌توان میزان مصرف گاز را تا ۱۰ درصد کاهش داد.

کد خبر 26210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =