فردا چه خودروهایی در بورس فروخته می‌شود؟

طبق اعلام شرکت بورس کالا فردا پانصد دستگاه FMC T۵، دو هزار دستگاه هایما S۷ و ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری عرضه خواهد شد و خریداران برای ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ امروز فرصت دارند.

به گزارش بیداربورس، براساس اعلام شرکت بورس کالا ۴ بهمن ماه قرار است عرضه اولیه پانصد دستگاه FMC T۵ انجام شود. در روند این عرضه ۲۰۰ دستگاه T۵ سفید رنگ و ۳۰۰ دستگاه فردا T۵ مشکی رنگ وارد رقابت می شوند و متقاضیان می توانند براساس قیمت پایه، عدد پیشنهادی خود را به کارگزاری های خود جهت خرید این کراس اوور اعلام کنند. طبق برنامه ریزی انجام شده این خودروها در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تحویل خریداران خواهد شد.

طبق بخشنامه مصوب، FMC T۵ سفید و مشکی با قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می شود. البته  پس از ثبت رقابت، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی معامله و مبلغ ۲۷ میلیون و ۳۳ هزار و ۷۴۶ تومان به هزینه های پرداختی خریداران اضافه خواهد شد.

باید به این نکته اشاره کرد که تمام قوانین جاری به عرضه خودرو در بورس کالا، برای FMC T۵ هم برقرار است و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو را خواهد داشت. خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

علاوه بر این در بورس کالا عرضه محصول هایما S۷ نیز در ۴ بهمن ماه  نجام خواهد شد. در این عرضه  ۲۰۰۰ هزار دستگاه با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان فروخته می شود. تاریخ تحویل این خودروها ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

همچنین بورس کالای ایران سه شنبه ۴بهمن ماه میزبان عرضه ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری است. در این عرضه قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته شده و  تاریخ تحویل این خودروها ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

کد خبر 26211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =