رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی فرابورسی در ۹ ماهه

پتروشیمی امیرکبیر با انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه، رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی را نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت رساند.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال مالی جاری، رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی را در این مدت نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت رساند.

بر این اساس، "شکبیر" طبق سیاست حمایت از تولید، تامین نیاز بازار داخلی انواع پلی اتیلن را با اولویت بالا در دستور کار قرار داده و در فروش داخلی از منظر تناژی و مبلغی از رشد ۲۰ و ۳۸ درصدی برخوردار بود.

همچنین در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ با احتساب افزایش ۳۷۲ درصدی نرخ یوتیلیتی و تعدیلات مربوطه، سود ۹۰۳۷ ریالی به ازای هر سهم محقق شده بود که در سال جاری با ۷ درصد افزایش به ۹۶۸۷ ریال رسید.

پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع ترین گریدهای پلی اتیلن، همواره توسعه محوری و ارتقا سطح رضایت مندی ذی نفعان را در نظر دارد. این شرکت در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استان خوزستان واقع شده و ۵۲ درصد از سهام آن در اختیار هلدینگ توسعه سرمایه رفاه متعلق به بانک رفاه کارگران و وزارت کار است.

کد خبر 26255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =