عرضه ارقام مختلف برنج در بورس کالا فراگیر می شود

اسماعیل یزدان پناه، مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با اشاره به عرضه برنج طارم و فجر در بورس کالای کشاورزی گفت: در تلاش هستیم عرضه ارقام مختلف برنج در بورس کالا فراگیر شود به طوریکه برای ورود ندا و شیرودی نیز در بورس کالا در حال برنامه ریزی هستیم.

به گزارش بیداربورس، اسماعیل یزدان پناه در گفتگو با بازار با اشاره به عرضه برنج کیفی طارم و فجر در بورس کالا (رینگ کشاورزی) اظهار کرد: در تلاش هستیم تا ارقامی که پرمحصول بوده و تولیدات زیادی دارند، در بورس کالا عرضه شود.

وی با بیان این که در آینده عرضه واریته های برنج در بورس کالا فراگیر می شود، گفت: اکنون طارم، طارم هاشمی وفجر در بورس کالا عرضه می شود و برای ورود ندا و شیرودی نیز در بورس کالا در حال برنامه ریزی هستیم.

وی با عنوان این که در بورس کالا کالاهای مختلفی عرضه می شود، افزود: با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم از سال گذشته برنج را وارد بورس کالا (رینگ کشاورزی) کنیم که معامله شود.

یزدان پناه با بیان این که وجه برنج به صورت نقد به کشاورزان پرداخت می شود، گفت: کشاورزان با عرضه برنج در بورس کالا می توانند محصول را در مناطق مختلف کشور به فروش رسانند.

مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با اظهار این که مکانیزم تعریف شده در بورس کالا دقیق است، گفت: برنجی که قرار است عرضه شود آزمایش و براساس پارامترهای کیفی در بورس کالا پذیرش می شود.

وی با بیان این که کشاورزان برای عرضه برنج باید دارای کد بورسی باشند و آن را از کارگزاری های دریافت کنند، گفت: کشاورزان برنج نمونه را به مرکز برنج تحویل می دهند و پس از تائید در بورس کالا عرضه خواهد شد و به محض فروش، وجه در حساب بورسی کشاورز واریز می شود.

کد خبر 26286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =