هفدهمین عرضه اولیه با ۱۵ درصد از سهام "ثجنوب" امروز انجام می شود

امروز با عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری مسکن جنوب به روش حراج، هفدهمین شرکت جدید وارد بازار سهام می شود.

به گزارش بیدار بورس، طبق اعلام قبلی، امروز ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری مسکن جنوب عرضه اولیه و طی آن ۲۱۰ میلیون سهم با قیمت ارزش گذاری ۸۳۳۴ ریالی و حداکثر سهمیه ۱۰.۵ میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس در زمان سفارش گیری واگذار می شود.

طبق بررسی های بورس پرس این شرکت فعال در ساخت و فروش و ارائه خدمات پس از فروش صنعت ساختمان از سال ۷۱ به عنوان شعبه جنوب و پوشش منطقه فارس و بوشهر آغاز کرد و با تلفیق شعبه جنوب، کیش، هرمزگان و کرمان با نام سرمایه گذاری مسکن جنوب ۲۷ تیر ۸۶ در اداره ثبت شرکت های تهران تاسیس و سال ۹۳ به اداره ثبت شرکت های شیراز منتقل و به ثبت رسید.

"ثجنوب" با ۷۴ نیروی انسانی دارای سرمایه اسمی ۱۴۰ میلیارد تومانی است و گروه سرمایه گذاری مسکن ۹۹.۹ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام ۱۶ شرکت شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا، سیمان آبیک، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد، تپسی، فولاد شاهرود، گلدیران، پخش رازی، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی، سوژمیران، صنایع فروآلیاژ ایران، سیمان اردستان و پنبه و دانه های روغنی خراسان عرضه اولیه شده و سرمایه گذاری مسکن جنوب، هفدهمین سهم جدید سال بشمار می رود.

کد خبر 26550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =