تارا، ۲۰۷، دناپلاس و هایما در راه بورس

در ادامه روند عرضه خودرو در بورس کالا، ایران خودرو قرار است از هفته آینده چهار خودروی متفاوت را در بستر این بازار عرضه کند.

به گزارش بیدار بورس، ایران خودرو قرار است در هفته چهارم بهمن‌ماه ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی و در هفته چهارم اسفندماه نیز ۲۰۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک در بورس کالا عرضه کند.

همچنین قرار است در هفته اول اسفندماه ۳۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ تیپ ۵ در بورس کالا عرضه شوند.

برنامه عرضه پژو ۲۰۷ اکسل کاسه‌ای نیز از این قرار است که در هفته اول اسفندماه ۲۰۰۰ دستگاه، در هفته دوم اسفندماه ۲۰۰۰ دستگاه، در هفته سوم اسفندماه ۴۰۰۰ دستگاه و در هفته چهارم اسفندماه نیز ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو در بورس کالا عرضه شود تا در مجموع تا قبل از سال جدید ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اکسل کاسه‌ای در بستر بورس کالا عرضه شود.

براین اساس بورس کالا در هفته سوم اسفندماه میزبان ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف فلزی خواهد بود. از سوی دیگر تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ دستگاه دنا پلاس دستی اکسل کاسه‌ای در بورس کالا عرضه می‌شود که عرضه ۲۰۰۰ دستگاه در هفته اول اسفندماه، عرضه ۲۰۰۰ دستگاه در هفته دوم اسفندماه و عرضه ۱۰۰۰ دستگاه در هفته چهارم اسفندماه خواهد بود.

همچنین در هفته دوم اسفندماه ۲۰۰۰ دستگاه دناپلاس توربو اتوماتیک و همچنین در هفته چهارم اسفندماه ۱۰۰۰ دستگاه از این خودرو در بورس کالا عرضه می‌شود.

گروه هایما نیز در هفته سوم اسفندماه ۲۰۰۰ دستگاه در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

بنابراین بورس کالا در هفته چهارم بهمن‌ماه میزبان ۲۰۰۰ دستگاه، در هفته اول اسفندماه میزبان ۷۵۰۰ دستگاه، در هفته دوم اسفندماه میزبان ۶۰۰۰ دستگاه، در هفته سوم اسفندماه میزبان ۸۰۰۰ دستگاه و در هفته چهارم اسفندماه میزبان ۶۰۰۰ دستگاه خودرو از گروه ایران خودرو خواهد بود که جمع این خودروها به ۲۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه می‌رسد.

کد خبر 27040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =