توقف ۱۸ نماد، کنفرانس سهم مثبت ۵۰ درصدی و رفع گره از یک شرکت

نماد ۴ بانک و ۱۴ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم و یک سهم به علت افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام بسته شد و سهم دارای صف فروش هم مشمول رفع گره معاملاتی است.

به گزارش بیدار بورس، قبل از آغاز معاملات اولین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های پگاه‌ خراسان، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پاسارگاد، بانک دی، سیمان‌ شمال، بورس انرژی، توسعه و عمران امید، شیمیایی کیمیاگران امروز و پالایشگاه شیراز به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های محور سازان‌ ایران‌ خودرو و گروه دارویی برکت برای یک روز کاری و صنایع و معادن احیاء سپاهان، سایپا دیزل، بسته‌بندی‌ مشهد، کشاورزی آرین توسکا، کود شیمیایی اوره لردگان و پدیده شاندیز برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

علاوه براین نماد پتروشیمی‌ خارک‌ به دلیل افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام و برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد.

همچنین امروز سهام شرکت بنیان دیزل که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و در روزهای گذشته دارای صف فروش بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.

در این میان، ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در چهارشنبه گذشته شامل سیمان فارس و خوزستان، پتروشیمی ساختمان خلیج فارس و سرمایه گذاری اقتصاد نوین و دارویی تهران شیمی شد.

کد خبر 27779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =