پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

در صورتی که تقاضا در روز شنبه مانند اواسط هفته گذشته به شکل معناداری بالا نباشد، ممکن است که عرضه بازارساز، زمینه‌ساز افت محسوس قیمت دلار شود.

به گزارش بیداربورس به نقل از اکوایران، برخی فعالان باور دارند که  قیمت دلار  در انتهای سال برای بازارساز ارزی، اهمیت زیادی دارد. در صورت قبول این ادعا، می‌توان انتظار داشت که میزان عرضه اسکناس آمریکایی در دو روز انتهایی سال به شکل معناداری، افزایش پیدا کند.

در صورتی که تقاضا در روز شنبه مانند اواسط هفته گذشته به شکل معناداری بالا نباشد، ممکن است که عرضه بازارساز، زمینه‌ساز افت محسوس  قیمت دلار  شود.

با این حال بخشی از فعالان باور دارند که سطح ریسک در بازار بالاست و به همین دلیل تصور می‌کنند که معامله‌گران ترجیح خواهند داد که با دلار به تعطیلات بروند و ریال نگهداری نکنند. اگر این اتفاق رخ دهد، دشوار است که در دو روز انتهایی سال، نوسان معنادار کاهشی رخ دهد.

برخی از فعالان نیز باور دارند که بازارساز تنها قیمت صرافی‌های منتخب را پایین خواهد آورد و این اتفاق فرصت مناسبی را در اختیار کسانی قرار خواهد داد که به دنبال کسب سود از اختلاف  قیمت دلار  بین  بازار آزاد  و صرافی‌های منتخب هستند. در این سناریو ممکن است که در بازار نیمه‌تعطیل، صف‌های ارزی در بازار طولانی‌تر شوند.

کد خبر 28057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =