معامله ۲.۴ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا/ صدرنشینان بازار فیزیکی را بشناسید

در هفته منتهی به ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ بالغ بر ۲ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۲۷۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۵۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته نخست معاملاتی بورس کالا، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۲۶ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۴۱۰ هزار تن و فولاد با دادوستد ۲۶۴ هزار تن بودند.

به گزارش بیداربورس، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۰ هزار و ۳۸۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۱۱ فروردین بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۶ تن سیمان، ۴۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۶۴ هزار و ۳۷ تن فولاد، ۱۰۹ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار تن آلومینیوم و ۲۵۰ تن روی معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۰۶ هزار و ۹۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۰۴ هزار و ۳۹۶ تن قیر، ۹۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۳ هزار و ۲۵۴ تن مواد پلیمری، ۸۵ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۳۳۲ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۱۵۳ تن روغن پایه، هزار و ۱۸۰ تن فرآورده های نفتی، ۶۶۰ تن گوگرد و ۲۰۰ تن عاطق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۶ هزار و ۸۹۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۵۲ میلیارد تومان بود.

کد خبر 28343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =