۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
محدوده مقاومت شاخص بورس و اقبال دو صنعت مهم

کارشناس بازار سرمایه، مهمترین مقاومت شاخص را در محدوده ۲.۲۲۰ میلیون واحدی دانست و با اشاره به اقبال دو صنعت مهم، چشم انداز بازار را مطلوب خواند. محدوده مقاومت شاخص بورس و اقبال دو صنعت مهم+ چشم انداز مثبت

به گزارش بیداربورس، نوید رجایی درباره روند شاخص کل بورس که در روزهای اخیر به مدد رشد قیمت سهام اکثر شرکت ها مخصوصا" بزرگان بازار به ارقام بیش از ۲.۲ میلیون واحدی رسیده به مهر گفت:  بعد از مدت‌ها توجه به بازار جلب شد و تقاضا از عرضه پیشی گرفت. همین عامل باعث روند صعودی مناسب شد و بسیاری از سهام از جمله گروه بانکی‌ و خودرویی‌ در موقعیت مطلوبی قرار گرفتند. بنابراین می‌توان چشم انداز مطلوبی به آینده بازار داشت.

وی افزود: در این میان دولت باید توجه کند هر اقدام منفی بر بازار سرمایه، منجر به ورود پول‌های سرگردان به سایر بازارها خواهد شد. با این حال بعد از شکست شاخص باید شاهد برگشت بود که این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ داده و می‌توان سال مطلوبی برای بورس متصور بود. چرا که محور اصلی بورس، گروه کامودیتی محور بوده و کاهش خاصی هم برای دلار پیش بینی نمی شود.

رجایی ادامه داد: مهمترین مقاومت شاخص در محدوده ۲.۲۲۰ میلیون واحدی بوده و سهامداران بهتر است به جریان پول توجه داشته باشند تا از موج صعودی پیش رو استفاده کرده و بهترین دستاورد ممکن را بدست آورند.

کد خبر 28577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =