روند رو به رشد تولید و فروش "ماداکتو استیل کرد"

شرکت ماداکتو استیل کرد در شهریور ۱۳۸۹ تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. این شرکت در تاریخ ۱۶/۰۷/۱۳۹۶در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس( sme) مورد پذیرش قرار گرفته است.

محمدحسین بیانک – مدیرعامل ماداکتو استیل کرد در گفت و گو با بیدار بورس، گفت: شرکت ماداکتو استیل کرد اولین تولیدکننده سیم رادیال تایرسواری در کشور است و در حال حاضر تنها شرکتی محسوب می‌شود که خط تولید کامل و دانش فنی تولید این محصول را در ایران در اختیار دارد.
وی در ادامه افزود: نیاز فعلی بازار داخل به این محصول در حدود ۱۲۵۰۰ هزار تن است که ماداکتو می تواند بیش از ۸۵ درصد آن را پوشش دهد. همچنین این بازار طی سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به ۱۴ تا ۱۵۰۰۰ تن افزایش می یابد.
مدیرعامل ماداکتو استیل کرد تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که در کنترل این شرکت نبوده، میانگین تولید در ۲ سال گذشته ۳۰ درصد بوده است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ با تلاش پرسنل شرکت و باتوجه به عقد قراردادهای جدید در حال افزایش ظرفیت تولید هستیم و پیش بینی می کنیم تا پایان تیرماه سال جاری به ۷۵ درصد ظرفیت دست پیدا کنیم.
به گفته وی؛ روند افزایش تولید و فروش از ۳ ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ شروع شده و ادامه دارد؛ بطور کلی میانگین تولید در ۳ ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲ برابر ۹ ماهه اول بوده است و در تلاش هستیم با ادامه این روند، تولید ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۲ را حداقل ۵۰ درصد افزایش دهیم تا بتوانیم به ۷۵ درصد ظرفیت دست پیدا کنیم.
این مدیر خوشنام در نهایت گفت: رشد تولید و فروش به لحاظ تاثیر زیادی که بر کاهش بهای تمام شده محصول می‌گذارد، حاشیه سود مناسبی را برای شرکت ایجاد می کند؛ بنابراین در صورت ادامه این روند، پیش بینی می‌کنیم حاشیه سود خالص به حداقل ۲۰ درصد برسد.

کد خبر 29248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =