نتیجه عرضه امروز خودرو با فروش ۵۰۰ وانت کارا و رقابت ۱۷ تا ۱۸ درصدی

نتیجه عرضه امروز ۵۰۰ وانت کارا تک و دو کابین در بورس کالا با ثبت فروش کلیه محصولات به میانگین قیمتی ۴۸۳.۲ تا ۵۰۰.۷ میلیون تومانی و رقابت ۱۷ تا ۱۸ درصدی همراه شد.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز ۵۰۰ دستگاه وانت کارا تک و دو کابین سفید متعلق به بهمن موتور با موعد تحویل ۲۵ تیر در بورس کالا عرضه شود.

بر اساس این گزارش، میزان پیش پرداخت ۵۰ درصد تعیین شده بود و هر کد ملی صرفا امکان ثبت یک دستگاه خودرو را دارد. حقوقی‌ها هم مجاز به ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو هستند.

در نخستین نوبت با عرضه ۲۵۰ دستگاه کارا تک کابین به قیمت پایه ۴۰۷ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۹۸۸ دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی ۴۸۳.۲ میلیون تومان و رقابت ۱۸.۷ درصدی به فروش رفت.

قیمت نهایی کارا تک کابین علاوه بر قیمت کشف شده در بورس کالا، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به میزان ۹.۶ میلیون تومان است.

در دومین نوبت با عرضه ۲۵۰ دستگاه کارا دو کابین به قیمت پایه ۴۲۴.۵ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۷۷۹ دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی ۵۰۰.۷ میلیون تومان و رقابت ۱۷.۹ درصدی معامله شد.

قیمت نهایی کارا دو کابین علاوه بر قیمت کشف شده در بورس کالا، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به میزان ۱۴.۲ میلیون تومان است.

کد خبر 29753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =