پیش بینی قیمت دلار امروز

عده ای از تحلیلگران معتقدند که احتمالا در آخرین روز اردیبهشت؛ بازارساز فریب نقشه های نوسان گیران را نخورد و اساسا سعی کند که قیمت دلار را مانند روزهای‌گذشته در دامنه ی روز های گذشته دچار نوسانات رفت و برگشتی کند.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در یک دامنه خاص معامله شد.

**احتمال نوسان محدود نرخ دلار؟ 

عده ای از تحلیلگران معتقدند که احتمالا در آخرین روز اردیبهشت؛ بازارساز فریب نقشه های نوسان گیران را نخورد و اساسا سعی کند که قیمت دلار را مانند روزهای‌گذشته در دامنه روزهای گذشته دچار نوسانات رفت و برگشتی کند. 

**علت کم رمق شدن نوسانات ارزی تهران

از نظر معامله‌گران، این رفت و برگشت  قیمت دلار  نشان می‌دهد قیمت توان افزایش دارد اما عدم قدرت کافی برای عبور از مرزهای مهم، به دلیل نبود نقدینگی و پول در بازار است. عده ای هم مدعی بودند تزریق درهم  موجب شده نوسانات ارزی کم رمق شود.

**اختیارات ارزی بانک مرکزی

از سوی دیگر شب گذشته هم خبر آمد که سران قوا، اختیارات ارزی بانک مرکزی را افزایش دادند، هنوز جزئیات زیادی از این خبر منتشر نشده، با این حال فعالان اقتصادی می گفتند ‌این اختیارات ممکن است احتیاط خریداران را افزایش دهد و در نتیجه سطح تقاضا را تا حدودی کنترل کند.

**بازار دلار در انتظار یک نشست

در شرایط فعلی؛ بازار ارز از لحاظ بنیادی منتظر نشست اتحادیه اروپا در روز دوشنبه است و به عقیده معامله‌گران نتیجه این نشست ممکن است به بازار نوسان بدهد. در مقابل یکسری‌ها معتقدند باتوجه به تزریق بازارساز اگر هم نرخ بعد از این نشست بالا برود دوباره می‌تواند برگردد، پس مراقب معاملاتتان باشید. فقط در صورت ورود نرخ به ۵۲ هزار و تثبیت آن به بالای ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان می‌توان گفت که روند صعودی شده است.

کد خبر 29916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =