پیش بینی قیمت دلار امروز ۳ خرداد

در شرایط فعلی، مهم‌ترین خبر برای بازار ارز ، نشست شورای حکام در روزهای ۱۵ تا ۱۹ خرداد است. به عقیده معامله‌گران قبل از شروع نشست احتمال دعوت رافائل گروسی - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی - به تهران وجود دارد. بر این اساس بازار دوباره منتظر سفر گروسی است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، دلار آمریکا در روز قبل به آن اشاره شده در پایین خط روند صعودی گیر کرده است و در روز قبل نه جان صعود به بالای آن را داشت و نه توانست به سطوح قیمتی پایین برسد و مماس بر خط روند صعودی در حال حرکت است.

دلار آمریکا در صورتی که افزایش یابد می تواند تا محدوده ۵۲ هزار و ۵۰۰ در گام اول رشد کند و پس از آن مقاومت ۵۳ هزار تومانی را پیش رو دارد.

**مهم‌ترین خبر برای بازار ارز

در شرایط فعلی،  مهم‌ترین خبر برای  بازار ارز ، نشست شورای حکام در روزهای ۱۵ تا ۱۹ خرداد است. به عقیده معامله‌گران قبل از شروع نشست احتمال دعوت رافائل گروسی - مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی - به تهران وجود دارد. بر این اساس بازار دوباره منتظر سفر گروسی است.

البته غیر از خبرهای  برجام، اخباری درمورد عادی‌سازی روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه هم در بازار شنیده می‌شد؛ از جمله، خبر عادی‌سازی روابط ایران و مصر با وساطت پادشاه عمان. اگر خبرهای تکمیلی مثبت باشد، سیل این خبرها می‌تواند نوسان کاهش به بازار بدهد.

کد خبر 30063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =