پیش بینی قیمت دلار امروز

برخی در بازار ارز معتقدند با توجه به خبرهای سفر سلطان عمان، قیمت دلار می‌تواند بر مدار کاهش باشد. افزایشی‌ها اما معتقدند این بازار با فاند خبری نشست شورای حکام روبرو است و قیمت دلار دوباره به بالای ۵۲ هزار تومان می‌رسد. در پشت خط نیز خبرهای گشایش بانکی سوژه گروه بدبین بازار شده بود.

به گزارش بیداربورس به نقل از  اکوایران،  دلار هرات  که از هفته گذشته بالای مرز مهم ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان رفته بود، با خبر سفر سلطان عمان دوباره این مرز را از دست داد. در پایان هفته با رسیدن  قیمت دلار  به زیر ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان، خالی‌فروشی در بازار ممنوع شد.

معامله‌گران معتقدند با توجه به خبرهای سفر سلطان عمان در یکشنبه،  قیمت دلار  می‌تواند همچنان تا دوشنبه بر مدار کاهش باشد. از نظر آن‌ها اولین ناحیه حمایتی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود و در صورت فاند مثبت از سمت بازارساز، نرخ بعد از یک هفته دوباره می‌تواند کف‌زنی کند. این گروه تصور می‌کنند دلار با خبرهای گشایش بانکی همراه با تزریق بازارساز، می‌تواند حتی وارد دامنه ۴۰ هزار شود.

در مقابل، افزایشی‌های  بازار ارز  معتقدند این بازار با فاند خبری نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روبرو است و  قیمت دلار  دوباره به بالای ۵۲ هزار تومان می‌رسد. اولین سد مقاومتی در برابر افزایش بازار ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

در پشت خط، خبرهای گشایش بانکی سوژه گروه بدبین بازار شده بود. این دسته با اشاره به صحبت‌های رئیس اتاق ایران و چین بعد از توافقنامه ایران و عربستان درمورد تزریق  درهم امارات  و اینکه «بفروشید که ارزان می‌شود»، معتقدند خبر گشایش بانکی هم درمان کوتاه‌مدت است. در آن زمان دلار از حوالی ۵۲ هزار عقب نشست و وارد دامنه ۴۰ هزار تومان شد.

فنی‌های بازار معتقدند با توجه به جو خبر سفر سلطان عمان در روز یکشنبه،  قیمت دلار  حمایت ۵۱ هزار ۷۰۰ را از دست خواهد داد و نرخ تا بازه دوشنبه می‌تواند بین ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان نوسان داشته باشد.

کد خبر 30130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =