پیش بینی قیمت دلار امروز ۷ خرداد ۱۴۰۲

طبق خبرهای منتشر شده قرار است امروز یکشنبه سلطان عمان وارد تهران شود.گفته می‌شود این سفر با دعوت ابراهیم رییسی و در راستای تقویت روابط دوستانه دو کشور صورت می‌گیرد.عده ای از باریگران ارزی در انتظار نتایج این سفر هستند.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصانیوز ، بررسی میدانی بازار ارز تهران نشان می دهد که در شرایط کنونی اخبار سیاسی فضای بازار را پر کرده است.

**فردوسی میزبان سلطان عمان 

از یک سو سفر سلطان عمان به ایران، از سوی دیگر نشست شورای حکام و اختلافات به وجود آمده در مرزهای شرقی کشور توجه معامله گران ارز را به خود جلب کرده است. اخباری که موجب شده احتیاط معامله گران تا حدودی بیشتر از قبل شود.

طبق خبرهای منتشر شده قرار است امروز یکشنبه سلطان عمان وارد تهران شود. گفته می‌شود این سفر با دعوت ابراهیم رییسی و در راستای تقویت روابط دوستانه دو کشور صورت می‌گیرد.عده ای از باریگران ارزی در انتظار نتایج این سفر هستند.

نگاهی به کارنامه عمان حکایت از نقش مثبت پادشاهی عمان در حل مناقشات بین ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا و از سوی دیگر ایران و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دارد؛ این کشور از توانمندی بالایی برای همکاری با ایران در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی برخوردار است. 

**معامله گران دلار در حالت آماده باش

به عقیده معامله‌گران،  قیمت دلار  با ورود سلطان عمان به ایران همراه با فاندهای خبری خواهد بود. آن‌ها می‌گویند با وجود این فاندها احتمال دارد در روزهای آینده  قیمت دلار  دچار نوسان‌های بزرگ شود. این دسته با اشاره به اخبار موجود در بازار که گفته می‌شد سفر هیثم بن طارق همراه با آورده‌های اقتصادی و آزادسازی منابع ارزی است، تصور می‌کنند نوسان دلار کاهشی خواهد بود. این معامله‌گران می‌گویند  قیمت دلار  بعد از خبرهای تکمیلی و از روز دوشنبه به بعد با از دست دادن کف ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان می‌تواند وارد دامنه ۴۰ هزار تومان شود.

با این حال عده ای دیگر معتقدند در صورتی که اخبار مثبتی از نشست شورای حکام به گوش نرسد این امر ممکن است کفه ترازوی افزایشی ها را سنگین کند.

کد خبر 30175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =