پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۰ خرداد

سیگنال سیاسی موجود از جمله گمانه زنی ها درباره سفر احتمالی رافائل گروسی به تهران و... هم ممکن است باعث شود عده ای از خریداران سکه احتیاط کنند.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی دیروز نتوانست خود را به بالای مرز حمایتی ۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برساند و به سمت مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برگشت.سکه دیروز ۴۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

قیمت طلا در مرز مقاومت

قیمت  اونس طلا  دیروز و شب گذشته با کاهش ارزش دلار و کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به دلیل خوش بینی گسترده تر بازار در مورد توافق سقف بدهی  آمریکا  تا نزدیک سطح ۱۹۶۰ دلار بالا رفته بود.

تحلیلگران فنی باور دارند اگر قیمت طلا بالای مرز مقاومتی ۱۹۶۰ دلار باقی بماند احتمال رسیدن آن به مرز ۱۹۸۰ دلار وجود دارد که این امر می‌تواند جهت انتظارات در بازار سکه را صعودی کند.با این حال در صورتی که اونس طلا به سمت مرز حمایتی ۱۹۴۰ دلار دنده معکوس بزند این امر  احتمالا باعث می شود که خریداران سکه احتیاط کنند. 

دلار در مرز حمایت ایستاد 

از سوی دیگر؛ قیمت دلار دیشب در معاملات پشت خطی  در محدوده ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید؛ به عبارت دیگر  نرخ دلار  در بازار شبانه بالای مرز حمایتی بسته شد.

دلار، جسارت سکه بازان را بالا می برد؟ 

معامله گران معتقدند در صورتی که در روز جاری مرز حمایتی ذکر شده حفظ شود و دلار به سمت مرز مقاومتی ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان خیز بردارد این امر جسارت خریداران سکه در روز جاری را تقویت خواهد کرد.

با این حال، اگر از این محدوده پایین برود سکه به سمت پله های پایین تر یعنی مرز حمایتی ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عقب نشینی خواهد کرد.

احتیاط معامله گران از اخبار سیاسی

البته سیگنال سیاسی موجود از جمله گمانه زنی ها درباره سفر احتمالی رافائل گروسی به تهران و... هم ممکن است باعث شود عده ای از خریداران در خرید های خود احتیاط کنند. 

کد خبر 30326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =