مطالبات شرکت‌های پتروشیمی اوره ساز در اصلاحیه بودجه لحاظ شد

پتروشیمی پردیس از منظور شدن مطالبات به همراه سایر شرکت های هم گروه از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اتحادیه‌های تابعه در اصلاحیه بودجه طی دوره مهر سال۹۷ تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پتروشیمی پردیس از منظور شدن مطالبات "شپدیس"و سایر شرکت های هم گروه از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اتحادیه های تابعه در اصلاحیه بودجه طی دوره مهر سال۹۷ تا پایان سال ۹۹ خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، غلامرضا جمشیدی مدیرعامل "شپدیس" درخصوص اقدامات و پیگیری‌ها جهت دریافت مطالبات از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اتحادیه‌های تابعه اعلام کرد: بابت مطالبات از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در دوره زمانی یک مهر سال ۹۷ تا ۱۸ مهر سال ۹۸ انتخاب وکلا در دستور کار شرکت قرار گرفت و پس از برگزاری چندین جلسه در دهم آبان قرارداد منعقد شد.

وکلای منتخب پس از توجیه کامل نسبت به ارائه دادخواست در شعبه ۴۱ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی صدر تهران بابت مطالبات مذکور، اقدام لازم را به عمل آوردند و پیگیری‌های بعدی در حال انجام است.

برای مطالبات ایجاد شده از ۱۷ آبان سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ و برای قطعیت مقادیر و مبالغ دوره تحصیلی حسابداری ویژه یارانه‌ای توسط سازمان حسابرسی صورت گرفت و در این راستا گزارش سازمان حسابرسی به همراه مدارک و مستندات مثبت به وزارت جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌های مربوطه ارسال شد. پس از انجام مکاتبات و پیگیری های متعدد مطالبات این شرکت و سایر شرکت های هم گروه در اصلاحیه بودجه منظور شد و در سامانه سماد نیز در حال ثبت است.

اخذ تطبیق مقداری با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و اتحادیه های تابعه آن جهت شش ماه اول سال جاری و ارائه به سازمان حسابرسی و پیگیری در خصوص اخذ گزارش حسابرسی یارانه‌ای برای دوره مذکور.

کد خبر 13065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =