واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۲ دو مرحله‌ای شد + جزییات

دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سازمان بورس در حال برنامه‌ریزی است که سود سهام عدالت را در دو مرحله پرداخت کند.

به گزارش بیداربورس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت منوط به برگزاری مجامع شرکت‌ها است؛ شرکت‌ها نیز یک مهلت قانونی برای واریز سود سهام عدالت، جهت توزیع میان سهامداران دارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر هم کار دریافت سود سهام عدالت در مهلت قانونی ادامه دار است نامه‌ای هم که سازمان بورس برای شرکت‌ها ارسال کرده در راستای پیگیری دریافت این‌سود است. سازمان بورس در حال پیگیری است که در مهلت در نظر گرفته شرکت‌ها سود را واریز کنند.

او در ادامه بیان کرد: همچنین سازمان بورس در حال برنامه ریزی و تلاش است که این سود را در دو مرحله پرداخت کند هر زمان این سودهای تجمیعی به میزانی شد که بتوانیم مرحله اول را پرداخت کنیم حتما زمان و تاریخ دقیق آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حاجی‌وند ادامه داد: شرکت‌ها تا پایان سال فرصت دارند از مهلت قانونی خود برای واریز سود عدالت استفاده کنند و زمانی که سودها واریز شد به امید خدا تا پایان سال هم مرحله دوم و تسویه نهایی سود سهام عدالت را می‌توانیم داشته باشیم.

پیش از این نیز مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفته بود: با توجه به زمان بندی پرداخت سود توسط شرکت‌ها قطعا سود سهام عدالت یک مرحله‌ای قابل پرداخت نیست چرا که شرکت‌ها زمان بندی پرداخت یکسان ندارند.

کد خبر 36586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =