آمار ثبت نام در سجام منتشر شد + جزییات

تعداد سهامداران احراز هویت شده در سجام از ۱۳۷ هزار نفر در بهمن به ۱۳۷ هزار و ۹۵ مورد رسیده که نسبت به ماه قبل (دی) با رشدی بیش از ۸۸ درصدی مواجه شده است.

به گزارش بیداربورس به نقل از باشگاه خبرنگاران بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص بهمن امسال، تعداد ۱۳۹ هزار و ۳۴۸ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۳۷ هزار سهامدار در این ماه به ۱۳۷ هزار و ۹۵ مورد رسیده که نسبت به ماه قبل (دی ) با رشدی بیش از ۸۸ درصدی مواجه شده است.

لازم به ذکر است بر اساس آمار منتشر شده، در دی امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۵۵ هزار و ۸۹۱ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۷۲ هزار و ۸۰۳ مورد بوده است.

۵ استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین  تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در بهمن ماه سال جاری به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان «تهران با ۲۷ هزار و ۴۰۱ مورد، اصفهان با ۹ هزار و ۸۸۰ مورد، خراسان رضوی با ۹ هزار و ۸۵۵ مورد، مازندران با ۷ هزار و ۴۰۰ مورد و آذربایجان غربی با ۷ هزار و ۷۳ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

۵ استان با کم‌ترین ثبت نام در «سجام»

از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، ۵ استان «بوشهر با ۹۶۸، چهارمحال و بختیاری با یک هزار و ۷۶، یزد با یک هزار و ۷۷، ایلام با یک هزار و ۹۰ و خراسان جنوبی با یک هزار و ۱۲۴ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

 سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است .

کد خبر 14061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =