رکورد متقاضیان خودرو : ۵.۱ میلیون هزار نفر برای خرید تنها ۱۱.۷هزار دستگاه !

متقاضیان نخستین فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو باز هم چندین برابری شدند و در برابر ظرفیت فروش تنها ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه ، بیش از از ۵.۱ میلیون نفر ثبت نام کردند .

به گزارش بیداربورس، نخستین فروش فوالعاده و ویژه مادران محصولات ایران خودرو در سال جدید با موعد تحویل سه ماهه به مدت سه روز برگزار و برندگان این دور هم با قرعه کشی مشخص شدند.

براساس این گزارش در این رویداد دو محصول جدید ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU ۷ P، پارس ELX با موتور TU ۵ و راناپلاس با موتور TU ۵ پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده اند

براساس این گزارش ، بررسی جزییات هم نشان می دهد بیش از ۵ میلیون و ۲۱۸ هزار نفر در طرح فروش فوالعاده و برای ۱۱ و ۷۵۰ هزار دستگاه و با میانگین شانس یک به ۴۴۴ ثبت نام کرده اند. همچنین  ۱۵۹ هزار و ۶۲۳ نفر با شانس یک به ۱۳ در طرح ویژه مادران متقاضی خرید شده اند.

بیشترین متقاضیان هم مربوط به پژو پارس سال TU ۵ با بیش از ۲.۱ میلیون نفر و سپس پژو پارس سال XU ۷ P با بیش از ۱.۱ میلیون و پژو ۲۰۳ تیپ سه پانوراما با بیش از یک میلیون نفر بودند.

ظرفیت فروش فوق العاده

ظرفیت فروش ویژه مادران

کد خبر 15399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =