افزایش تدریجی دلار در کانال ۲۷ هزار تومان

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۸۸۰ تومان آغاز به کار کرد و در ادامه معاملات با اندکی نوسان همراه بود اما تا این لحظه با همان نرخ صبح معامله می‌شود.

به گزارش بیدار بورس،  دلار که روز گذشته معاملات را  با قیمت ٢٧ هزار و ۷۹۰ تومان به پایان رساند، صبح امروز را با اندکی افزایش با نرخ ٢٧ هزار و ۸۵۰ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات اندکی نوسان را تجربه کرد.  

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۹۸ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۷۱ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۹۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۸۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز  کاهش اندکی را ثبت کرده است.  

همچنین یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۵۴ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۷۶ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۵۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۳۰ تومان را نشان می‌دهد.  

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۶۷ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۱۱۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته  دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۴۸ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۹۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۷۴۳ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۴۵۷ تومان برای خرید قیمت خورده است، در روز گذشته این اسکناس با نرخ  ۲۸ هزار و ۷۹۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۶۵۰ برای خرید بود؛ که امروز کاهش قیمتی در حدود ۲۰۰ تومان  را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

کد خبر 16002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =