رشد ۴۸ درصدی سود خالص کمینا

شرکت شیشه‌سازی مینا در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خود که به تازگی در کدال منتشر شده، خبر از رشد ۴۸ درصدی سود و ۴۷ درصدی این شرکت در حوزه درآمدعملیاتی داد.

به گزارش بیداربورس شرکت شیشه سازی مینا از سال ۱۳۴۷ در زمینه تولید انواع شیشه های مظروف و تأمین شیشه های بطر و جار مخصوص نگهداری مواد غذایی، آشامیدنی و لبنی و چاپ روی شیشه فعالیت خود را آغاز نموده است.

این شرکت در سال ۱۳۵۱ به سهامی خاص و در سال ۱۳۵۴ بـه سهامی عام تبدیل شد و پس از انقلاب اسلامی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در آمد.

شیشه مینا در سال ۱۳۹۷ در بازار پایه فرابورس با نماد کمینا درج و در این بازار معامله می شود.

تولید و فروش انواع و اقسام بطری و جار برای صنایع مواد غذایی و تولید و فروش انواع سربطری (تشتک) فلزی جهت بطریهای نوشابه ای است.

خطوط تولید مستقر در شرکت شامل دو کوره با ظرفیـت اسمی سالانه ۲۵۰۰۰ تن و ۵ خط تولید فرمینگ بطر و جار است و تولید واقعی شرکت نیز در سال ۱۳۹۹ ،به۳۳۴۱۲تن بطر و جار رسید.

محصولات شرکت شیشه سازی مینا:

سر بطری:

  • تولید و فروش سربطرهای فلزی نوشابه های گازدار و بدون گاز ساده و طرح دار مطابق با سفارش های مشتریان بصورت جنرال و اختصاصی در بازار داخلی و صادراتی در دو نوع PE  و PVC

انواع بطری:

قابلیت تولید انواع بطرهای آبمیوه،نوشابه های گازدار،ماالشعیر،آبلیمو ، عرقیجات و سایر نوشیدنی ها از حجم ۱۷۰ سی سی تا ۷۰۰ سی سی در رنگهای سفید،سبز،قهوه ای

انواع جار:

قابلیت تولید انواع جارهای ۹۰ سی سی الی ۱۰۰۰ سی سی جهت بسته بندی و نگهداری انواع مرباجات ،ترشیجات ،شوریجات ، عسل و سایر کنسروهای صنایع غذایی در رنگ های سفید و قهوه ای

کمینا در سال ۱۴۰۰ موفق به رشد ۴۸ درصدی در سود خالص خود شده و درآمدهای عملیاتی شرکت نیز ۴۷ درصد رشد داشته است. 

قیمت سهم

۷۰۹

P.E

۱۵.۹۹

سود نقدی هرسهم

___

(کمینا)

درآمدهای عملیاتی

سود (زیان) خالص

سود خالص هر سهم

سرمایه

تاریخ پرداخت سود

۱۴۰۰

۳,۲۸۳,۴۱۰

۹۰۲,۹۰۷

۷۰۹

۱,۲۷۳,۰۰۰

____

۱۳۹۹

۲,۲۳۴,۲۶۷

۶۰۹,۵۴۶

۱,۷۰۳

۳۵۸,۰۰۰

درصد تغییر

۴۷

۴۸

___

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =