۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تب و لرز بورس + تحلیل سهم "کرمان"

شرایط امروز بازار منجر شد تا بالاترین ارزش معاملات خرد از ابتدای تیر ماه ثبت شود؛ در معاملات امروز ارزش معاملات خرد به ۳هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان رسید همچنین امروز هم حقیقی‌ها بیش از ۸۱ میلیارد تومان وارد بازار کردند که فرآورده های نفتی با ۵۴ میلیارد تومان ورود پول حقیقی بیش‌ترین اقبال را از سوی حقیقی‌ها داشتند.

 به گزارش بیدار بورس،   بازارسرمایه امروز با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی به تعطیلات رفت. بازار سهام در آخرین روز کاری این هفته با اقبال خریداران سهام و رشد حجم و ارزش معاملات روبرو بود به طوری که بالاترین ارزش معاملات خرد از ابتدای تیر ماه ثبت شد و در نتیجه در معاملات امروز ارزش معاملات خرد به ۳هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان رسید.  
به گفته کارشناسان خوشبینی نسبت به مذاکرات برجام موجب شده تا بازارسرمایه برای دومین روز متوالی سبز رنگ باشد اما تا ابهامات برجامی رفع نشود بورس نوسانی می‌ماند.   
 
از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                    
در پایان معاملات امروز(چهارشنبه، دوم شهریورماه) شاخص کل بورس پس از رشد  ۱۰هزار و ۹۲۳ واحدی در ارتفاع ک میلیون و ۴۴۲ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص کل هموزن هم شاهد جهش ۱٫۵درصدی بود و با رشد دو هزار و ۵۲۵واحدی، عدد ۳۳۳هزار و ۴۷۷واحد را به ثبت رساند.  
  
صدرنشین بیشترین رشد امروز   
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "کرمان" که امروز جز صدرنشینان بیشترین رشد بود، می‌اندازیم.        

تب و لرز بورس + تحلیل سهم "کرمان"

                                                                                                                     

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =