۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
دنده معکوس بورس

شاخص کل معاملات امروز را با افت حدود ۶هزار واحدی به پایان برد تا همچنان رفت و برگشت‌های شاخص ادامه داشته باشد. بازار هم که جانی برای صعود ندارد و تنها اوره سازان و سنگ آهنی ها بودند که امروز به واسطه افزایش قیمت های جهانی در آخرین روز هفته، ‌ معاملات نسبتاً مثبتی را تجربه کردند. خودرویی ها هم که پس از اخبار مثبت برجامی مورد اقبال بازار قرار گرفته بود حالا چند روزی است که با فشار عرضه و خروج حقیقی ها همراه شده است.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه امروز بعد از چند روز مثبت بودن روند منفی را در پیش گرفت و بیش از ۵ هزار واحد ریزش را تجربه کرد.
به عقیده کارشناسان ابهامات برجامی از دلایل توقف رشد بازارسرمایه است و در نتیجه گروه‌هایی مانند بانکی‌ها، بیمه‌ای ها، خودرویی‌ها و… در روزهای اخیر وضعیت نامساعدی داشتند و به باور تحلیلگران این وضعیت تحت تاثیر ابهامات برجامی رقم خورده است.

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                     
در پایان معاملات امروز(یکشنبه، ششم شهریورماه) شاخص کل بورس پس از رشد پنج هزار و ۹۴۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز یک‌هزار و ۷۷۲ واحد ریزش را تجربه کرد و به محدوده ۴۰۸ هزار واحدی بازگشت.  
    
صدرنشین بیشترین افت امروز
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "سکرد" که امروز جز صدرنشینان بیشترین افت بود، می‌اندازیم.          

دنده معکوس بورس

                                                                                                                    

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =