نماد پرسپولیس با قیمت ۳۴۵ تومانی هر سهم باز شد

نماد پرسپولیس امروز یک هفته بعد از حضور باشگاه استقلال به عنوان دومین باشگاه فوتبالی با قیمت گذاری ۳۴۵ تومانی هر سهم باز شد.

به گزارش بیداربورس، پس از شکستن طلسم حضور اولین باشگاه فوتبال در بازار سهام با معامله هر سهم استقلال به قیمت ۴۰۵ تومان ، پرسپولیس هم امروز به عنوان دومین باشگاه فوتبالی در تابلو نارنجی بازار پایه به قیمت ۳۴۵ تومان معاملات را برای اولین بار آغاز کرد.

براساس این گزارش در جریان معاملات آخرین روز هفته بازار سهام و با گذشت دو ساعت از آغاز معاملات که شاخص با افت ۸۵۷ واحدی به سطح یک میلیون و ۴۴۰ هزار تایی عقب نشینی کرده، نماد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با محدودیت حجمی ۱۰ هزار سهمی برای اولین بار گشایش یافت.

بعد از ورود سفارش ها و تقابل دو طرف عرضه و تقاضا، هر سهم "پرسپولیس" ۳۴۵ تومان قیمت خورد و ارزش روز بازار سهام آن با توجه به سرمایه اسمی بیش از هزار میلیارد تومانی به بیش از ۳.۶ هزار میلیارد تومان رسید.

در این میان و تا ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه بیش از ۱۸ هزار نفر از جمله ۳۴ حقوقی اقدام به فروش بیش از ۷۳ میلیون سهم به ارزش ۱۵.۵ میلیارد تومان کردند اما تنها دو هزار و ۱۷۱ سهامدار حقیقی و یک حقوقی حاضر به خرید شده است.

کد خبر 21036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =