حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اموال تملیکی حراج می‌شود

معاون بهره برداری سازمان اموال تملیکی گفت: بیش از ۷۷۶ میلیارد تومان انواع ماشین آلات، لوازم الکترونیکی، خودرو و موتورسیکلت، تجهیزات پزشکی و پوشاک در مزایده ۲۶۰ این سازمان به فروش می‌رسد.

به گزارش بیدار بورس، سعید غلامی‌باغی با بیان اینکه مهمترین روش فروش کالا در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برگزاری مزایده‌های الکترونیکی در فضایی کاملا شفاف و رقابتی و مبتنی بر بستر قانونی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است، افزود: هر ماه یک مزایده بصورت سراسری در همین راستا برگزار می‌شود.

وی گفت: مزایده شماره ۲۶۰ بعنوان پنجمین مزایده در سال جاری از طریق آگهی در روزنامه‌های کثیر الانتشار و درج در پایگاه اطلاع رسانی رسمی سازمان به اطلاع تمامی فعالان اقتصادی در سطح کشور رسیده و بازدید از کالاها از روز پنجشنبه ۱۷ شهریور آغاز و به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۲۷ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 غلامی باغی افزود: ۳۰ استان در این مزایده مشارکت فعال داشته و دسته بندی‌های کالایی عرضه شده به بیش از ۱۲۵۰ فقره می‌رسد.

وی قیمت پایه کارشناسی این کالاها را بیش از ۷۷۶ میلیارد تومان دانست و گفت: ماشین آلات صنعتی راه سازی، لوازم الکترونیکی و خانگی، خودرو و موتورسیکلت، تجهیزات پزشکی و پوشاک به شرط صادارات عمده‌ترین کالاهایی هستند که در این مزایده به فروش می‌رسد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی از تمامی فعالان اقتصادی دعوت به عمل می‌آید تا ۲۷ شهریور ماه از نمونه کالاهای عرضه شده در انبارهای سازمان بازدید و پیشنهادهای خود را در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند. برندگان این مزایده در روز ۳۰ شهریور ماه اعلام می شود.

شرایط شرکت در مزایده و مراحل اجرایی ان در پایگاه اینترنتی سازمان به ادرس tamliki.ir در دسترس هموطنان عزیز می‌باشد.

کد خبر 21593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =