احتمال بسته شدن پرونده ایران در آژانس انرژی اتمی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام آژانس برای موافقت احتمالی با بسته شدن پرونده هسته‌ای ایران یکی از نشانه‌های به بن بست نرسیدن مذاکرات است.

به گزارش بیدار بورس، محمد جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین اخبار از مذاکرات هسته‌ای اظهارکرد: وزیر امور خارجه در آخرین جلسه‌ای که با کمیسیون امنیت ملی داشت، تاکید کرد مذاکرات متوقف نشده و به بن بست نرسیده است.

وی افزود: رفتار و نوع برخورد طرف‌های غربی و اروپایی با مقامات ایرانی در سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک، حاکی از آن بود که به دنبال به نتیجه رساندن مذاکرات هستند. همچنین مقامات آمریکایی در نشست‌های رسانه‌ای که در آن زمان داشتند، به هیچ وجه به مسائل داخلی ایران اشاره‌ای نداشتند و صرفا بر مذاکرات معطوف شده بودند.

کریمی قدوسی گفت: از نظر وزیر امور خارجه کشورمان، مذاکرات هسته‌ای همچنان ادامه دارد و کار طبق روال سابق پیش می‌رود. نکته قابل توجه آن است طرف‌های غربی به این موضوع واقف هستند که قبل از آغاز گام‌های جدید برای مذاکرات، پرونده هسته‌ای ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بسته خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور کلی مذاکرات به بن بست نرسیده و مسائل اختلافی آنچنان زیاد نیست. پیام آژانس برای موافقت احتمالی با بسته شدن پرونده هسته‌ای ایران نیز یکی از نشانه‌های اصلی به بن بست نرسیدن مذاکرات است.

کد خبر 22308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =