برنامه سایپا برای تولیدات برقی و پروژه کاملا محرمانه

مدیرعامل سایپا با اعلام تمرکز بر تولید محصولات برقی و شروع و پروژه کاملا محرمانه، وعده داد سرقت محصولات با استفاده از سیستم ناوبری مجهز، صفر خواهد شد.

به گزارش بیداربورس، محمدعلی تیموری در همایش رویداد فناورانه خودروهای آینده، گفت: سایپا در زمینه تولید محصولات برقی بر روی خودروهای کار مانند اتوبوس و ون‌های شهری متمرکز شده‌ و پروژه کاملا محرمانه ایی را آغاز کرده‌ که خودروهای برقی بدون وابستگی به خارج و لیتیوم تولید خواهند شد.

وی افزود: ‌سرقت وسایل نقلیه از مهمترین معضلات، بوده و محصولاتی مانند شاهین با وجود جی پی اس، قابلیت ردیابی ندارد. بنابراین سیستم ناوبری مجهز به نرم‌افزاری طراحی شده که قادر به ردیابی و کنترل خودرو در هر شرایطی است. برهمین اساس، سایپا سرقت وسایل نقلیه را به صفر می‌ رساند و یا کشف آن در کمترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد شد.

تیموری ادامه داد: این ناوبری بر خلاف رویه ماهواره ایی دنیا با سیستم مخابراتی و کاملا صفر کنترل فعال خواهد شد و در آینده هم خودروها مجهز به پی ال سی خواهند شد. همچنین موتورسیکلت خودشارژ ، طراحی شده که در حمل و نقل عمومی بخصوص بخش موتورسیکلت، تحول ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 22507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =