۴ رکورد منفی امروز در بورس ثبت شد

کارشناس بازار سرمایه با اعلام ۴ رکورد منفی در معاملات امروز گفت: اعتماد تا حدی خدشه دار شده که حقیقی ها نقدینگی را از اوراق درآمد ثابت و نمادهای با ثبات هم خارج می کنند !

به گزارش بیداربورس، هادی محمدزادگان با بیان اینکه هر چند شاخص کل مثبت بسته شد اما یکی از بدترین روزهای بازار رقم زده شد در فضای مجازی اعلام کرد: امروز رکوردهایی شکست که می تواند چشم انداز بازار را حداقل در کوتاه مدت تحت تاثیر قرار دهد.

از جمله این رکوردها می توان به بیشترین خروج پول اشخاص حقیقی از معاملات خرد سهام طی ۵ ماه اخیر از ۱۶ خرداد، بیشترین سهم خروج پول حقیقی ها از ارزش معاملات طی یک سال اخیر از ۹ آبان سال گذشته، بیشترین خروج پول از اوراق درآمد ثابت شامل صندوق ثابت و اوراق مشارکت از ۲۲ مرداد، بیشترین سهم خروج پول حقیقی ها از ارزش معاملات در نمادهای ثابت طی ۸ ماه اخیر از ۶ فروردین سال گذشته، اشاره کرد.

دو مورد اخیر که مربوط به خروج پول اشخاص حقیقی از اوراق درآمد ثابت هستند از این منظر جای نگرانی ایجاد می کند که حقیقی ها حتی پول را در این اوراق نیز نگه نمی دارند. اعتماد به حدی خدشه دار شده که حقیقی ها ترجیح می دهد چه در سهام و چه در نمادهای ثابت پول نگه ندارند! یعنی خروج پول از کلیت بازار سرمایه !

کد خبر 22907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =