آغاز فعالیت تپسی در ۵ شهر جدید برای تحقق برنامه توسعه جغرافیایی

شرکت تپسی، فعالیت در پنج شهر جدید را در جهت تحقق برنامه توسعه جفرافیایی و اهداف بودجه اعلامی آغاز کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی از آغاز فعالیت در پنج شهر جدید در جهت تحقق برنامه توسعه جفرافیایی و اهداف بودجه اعلامی خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر این اساس، میلاد منشی پور مدیرعامل "تپسی" اعلام کرد: این شرکت در جهت تحقق برنامه توسعه جفرافیایی، طبق تصویب هیات مدیره در مرحله دوم، فعالیت را در پنج شهر جدید بهشهر، نکا، زنجان، کاشان و سبزوار آغاز کرد. شروع فعالیت در شهرهای فوق در جهت اهداف بودجه بوده و تغییری در بودجه اعلام شده، ایجاد نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، تپسی در مرحله اول برنامه توسعه‌ جغرافیایی در ۱۱ شهر کرمانشاه، قزوین، اراک، گرگان، نیشابور، اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد و نور را به حوزه خدمت‌رسانی‌ افزود. حضور این شرکت در پنج شهر جدید از مرحله عملیاتی گذشته، ثبت نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و خدمات رسانی ها آغاز شده است.  

تپسی در برنامه توسعه‌ای اعلام کرده بود، قصد دارد تا پایان سال ۲۰ شهر را به گستره‌ خدمت‌رسانی اضافه کند که تا امروز، ۱۸ شهر عملیاتی شده و اکنون تپسی در ۳۴ شهر فعال است. تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی فعالیت دارد به بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته رسیده است.

تپسی اولین استارت آپ ایرانی است که سهام را در بازار سرمایه عرضه کرد. عرضه سهام در دو مرحله صورت گرفت.   ۲۴ خرداد اولین مرحله عرضه اولیه سهام تپسی صورت گرفت و مرحله دوم ۱۸ مهر ماه آغاز و در کمتر از ۸ دقیقه، ۲۶۰ میلیون سهم این شرکت به فروش رفت. این عرضه بصورت پذیره‌نویسی انجام شد و توانست یکی از سریع‌ترین پذیره‌نویسی‌های فرابورس لقب گیرد.

کد خبر 23109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =