من هنوز مستاجرم

محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص شکل گیری صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در مراسم رونمایی این صندوق گفت: من هنوز مستاجرم و هر زمان سرمایه جمع میکردیم برای خرید مسکن، این بازار جهش قیمتی داشت و نمی‌توانستیم خانه بخریم به همین دلیل به فکر راه‌اندازی صندوقی افتادم که بتواند با جهش قیمتی بازار ملک همراه شده و امکان پس انداز پول برای خرید مسکن را به سرمایه‌گذار بدهد. 

به گزارش بیداربورس محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص شکل گیری صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در مراسم رونمایی این صندوق گفت: من هنوز مستاجرم و هر زمان سرمایه جمع میکردیم برای خرید مسکن، این بازار جهش قیمتی داشت و نمی‌توانستیم خانه بخریم به همین دلیل به فکر راه‌اندازی صندوقی افتادم که بتواند با جهش قیمتی بازار ملک همراه شده و امکان پس انداز پول برای خرید مسکن را به سرمایه‌گذار بدهد. 

صندوق، اجاره پرداخت می‌کند 

وی ادامه داد: هر سه ماه یکبار به سرمایه‌گذار در صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات اجاره پرداخت میشود.

بورس، قیمت مسکن را مشخص می‌کند

اسکندری افزود: چسبندگی قیمت در بازار مسکن به دلیل اتحاد و وجود بنگاه‌های ملکی است که با این صندوق می‌توان این انحصار را تمام کرده و تابلوی بورس قیمت مسکن را مشخص کند.

طرح بورس املاک، غیرحرفه‌ای بود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: دو سال پیش بحث بورس املاک مطرح شد که بسیار غیرحرفه‌ای بود، اما اکنون می‌توان بورس ریت شکل داد که بسیاری از دارایی‌ها در قالب ریت مدیریت شده و به صورت دوره‌ای به سرمایه‌گذاران سود بدهد.

املاک را از احتکار دولتی خارج میکنیم 

وی در نهایت یکی از اهداف صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات  را خارج کردن املاک از دکان احتکار املاک دولتی عنوان کرد 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =