تپسی برای فروش لوازم یدکی و خدمات خودرویی شرکت جدید ثبت کرد

تپسی برای فروش لوازم یدکی و ارائه خدمات خودرویی به سفیران ، شرکت جدید با سهامداری ۱۰۰ درصدی به ثبت رساند.

به گزارش بیداربورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی از ثبت شرکت نوآفرینان بهراد پارس برای فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه خدمات خودرویی به سفیران خبر داد و با توقف نماد، بازگشایی شد.

بر این اساس، "تپسی" اعلام کرد: جلسه هیات مدیره ۲۹ شهریور در محل شرکت با حضور اکثریت اعضا با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص تاسیس شرکت جدید برای فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه خدمات خودرویی برگزار شد. با عنایت به اینکه تپسی جامعه بزرگ از رانندگان دارد که نگه داشتن آنها در سامانه برای ارائه خدمات به مسافران ضروری است در قالب باشگاه مشتریان همواره تلاش کرده تا از طریق همکاری با فروشگاه لوازم یدکی خودرو و تعمیرگاه ها، محصولات و خدمات با کیفیت و با بهترین قیمت به رانندگان ارائه کند.

به رغم تجربه موفق دو سال اخیر با توجه به اینکه در این شیوه تپسی امکان نظارت مستقیم بر میزان فروش و کیفیت خدمات ندارد، هیات‌مدیره با لحاظ تجربه فروش مستقیم لاستیک و روغن از طریق سایت لاستیک فروش به رانندگان، پیشنهاد تاسیس یک شرکت مستقل برای ورود جدیدتر به این حوزه را تصویب کرد.

در این راستا مقرر شد، یک شرکت با سهامداری ۱۰۰ درصدی تپسی نزد اداره ثبت شرکت ها تاسیس و به ثبت برسد. همچنین با توجه به نیاز این شرکت به گروه اجرایی متمرکز و تخصصی، هیات مدیره مصوب کرد متعاقباً بسته سهام تشویقی برای گروه اجرایی این شرکت تا سقف ۱۵ درصد سهام در نظر گرفته شود.

به این ترتیب، شرکت نوآفرینان بهراد پارس ۳۰ آبان ماه با هدف ارائه خدمات نرم افزاری درزمینه فروش کالا و خدمات مربوط به خودرو و موتورسیکلت به سفیران در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

کد خبر 24248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =