افت ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با افت ۱۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۳۵میلیارد و ۶۸۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۳۲هزار و ۸۹۹میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۷۰۴هزار و ۵۹۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۶۰.۸۵ و ۸۲.۵۹ درصد کاهش و ۳.۵۵ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵میلیون و ۳۵۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۶هزار و ۵۶۵میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴.۱۰ و ۶.۵۵ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۴ هزار و ۵۴۱واحد کاهش، معادل ۱.۰۳ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۰۲هزارو ۸۳۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳ هزار و ۹۶۹ واحد افزایش، معادل ۰.۹۶درصد رشد کرد و رقم ۴۱۷هزار ۸۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۱هزار و ۲۱۱واحد افت به رقم یک میلیون و ۴۰۲هزار و ۸۳۰واحد و شاخص بازار دوم با ۲۷هزار و ۵۳۶واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۷۴۷هزار و ۸۳۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۰۵درصد افت و شاخص بازار دوم با ۰.۹۹درصد کاهش همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 24511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =