نقش سازنده بورس در اقتصاد

رییس جمهور با اشاره به اینکه بورس سال جاری نقش سازنده ای در اقتصاد داشت و سال بعد هم نقش محوری خواهد داشت، گفت: طبیعت این بازار فراز و نشیب دارد و به نقطه ثبات می رسد.

به گزارش بیداربورس به نقل از بورس‌پرس، حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: در همین هفته ها، بهبود نسبی را در بخش های مختلف داریم. دیروز درباره بودجه جلسه خوبی داشتیم و نظرات به هم نزدیک تر شده است. تحولات بودجه عمرانی نشان می‌دهد شرایط چگونه است و انتظار مردم را مثبت کرده و در سایه این انتظار مثبت، شاهد تحول مثبت در اقتصاد، کشاورزی و خدمات هستیم.

وی افزود: بورس در سال جاری نقش سازنده ای داشت و سال بعد هم نقش محوری در اقتصاد خواهد داشت. طبیعت بورس فراز و نشیب دارد و به نقطه ثبات می رسد. صادرات نفت با شرایط سال آینده پیش بینی شده و حفظ ارزش پول ملی برای ثبات اقتصاد مورد نظر بوده است.

روحانی ادامه داد: دو موجود مجنون داشتیم که هر دو جنگ را تحمیل کردند یکی صدام و دیگری ترامپ بود. در جنگ نظامی و اقتصادی پیروز شدیم. سرنوشت ترامپ بهتر از صدام نخواهد بود. هر روز سریعتر تحریم را بشکنیم خوشحال تریم. فشار تحریم بر مردم است و باید این فشار شکسته شود.

کد خبر 246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =