با تأمین بودجه می‌توان به توسعه بخش‌های مختلف کمک کرد

مرادی گفت: در صورت تأمین بودجه می‌توان به توسعه بخش‌های مختلف کمک نمود و باید اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری پروژه‌ها تخصیص داده شود.

به گزارش بیدار بورس،  صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مشکلات مربوط به بودجه را می‌توان در کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز دادگستری و سازمان‌های تابعه به خوبی دید؛ که در صورت تأمین بودجه می‌توان به توسعه بخش‌های مختلف اهتمام نمود.

او افزود: جهت تسریع در خدمت رسانی هر چه بیشتر دستگاه قضایی خوزستان به مردم عزیز این استان و با توجه به اینکه دادگستری خوزستان و سازمان‌های تابعه پروژه‌های نیمه تمام عمرانی دارند ضرورت است که اعتبارات لازم به منظور تکمیل و بهره برداری این پروژه‌ها تخصیص داده شود.

 مرادی بیان داشت: با توجه به استیجاری بودن بخشی از ساختمان‌های دادگستری حوزه‌های قضایی استان و همچنین سازمان‌های تابعه باید اعتبارات و بودجه کافی برای ساخت فضای فیزیکی مناسب در نظر گرفته شود.

رئیس دادگستری خوزستان تصریح کرد: شاید مهمترین بخش کمبود و مشکل در بودجه را بتوان در بحث انجام درست برنامه‌ها دید. برنامه‌هایی مانند جذب، آموزش و نیز انجام اقدامات پیشگیری، همگی نیازمند توجه به بحث امکانات و بودجه هستند که امیدواریم با عنایت رئیس قوه قضائیه این مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها مرتفع گردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 2497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =