عرضه ۷۵۰ فیدلیتی با قیمت ۷۷۲ میلیون تومانی و پیش پرداخت ۵۰ درصدی

بورس کالا چهارشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومانی و پیش پرداخت ۵۰ درصدی است.

به گزارش بیدار بورس، بورس کالا، چهارشنبه هفته آینده میزبان ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی متعلق به شرکت بهمن موتور با موعد تحویل ۱۴ اسفند است.

بر اساس این گزارش، قیمت پایه این خودرو ۷۷۲ میلیون تومان و میزان پیش پرداخت ۵۰ درصد تعیین شده است. هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک دستگاه خودرو و به شرط عدم خرید خودروی سواری از بهمن موتور و سایر خودروسازان از ابتدای سال ۹۸ است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس کالا و در مدت زمان مقرر تعیین شده و حداکثر طی ۷ روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش بهمن موتور نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل اقدام و از این طریق هزینه های جانبی را پرداخت و عاملیت مورد نظر را انتخاب کنند.

هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعاً به مبلغ ۱۷.۳ میلیون تومان است.

کد خبر 25394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =