در شرایط کنونی، استیضاح وزرا به صلاح نیست و کمکی به پیشرفت کشور نمی‌کند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون مجلس مشغول بررسی بودجه ۱۴۰۲ کل کشور است، گفت: در شرایط کنونی، استیضاح وزرا به صلاح نیست و کمکی به پیشرفت کشور نمی کند.

به گزارش بیدار بورس، حسین بامیری درباره اینکه برخی نمایندگان در شرایط کنونی کشور استیضاح وزرا را مطرح می کنند، گفت: در ماههای انتهایی سال، بررسی لایحه بودجه سال آینده در دستور کار مجلس قرار دارد و باید کار مجلس روی این لایحه متمرکز شود تا بتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنیم.

این نماینده مجلس در عین حال استیضاح را حق قانونی و ابزار نظارتی مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید کرد: برآیند نمایندگان این است که در شرایط کنونی، استیضاح وزرا به صلاح نیست و کمکی به پیشرفت کشور نمی کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه با یادآوری اینکه پس از حوادث پاییز امسال و تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، شاهد نوعی ثبات و آرامش در کشور هستیم، بر تداوم فضای همدلی و همراهی میان قوا برای به نتیجه رساندن درخواست ها و مطالبات مردم بخصوص در حوزه های اقتصادی و معیشتی تاکید کرد.

بامیری خاطر نشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر رسانه‌های معاند و دشمنان نظام و انقلاب سعی داشتند مردم را از بدنه نظام اسلامی جدا کنند اما موفق به انجام آن نشدند و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدارها و بیانات خود فرمودند، شکست دشمن به دلیل آن بود که ملت ایران در این حواث کاملا قوی ظاهر شد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، وظیفه دولت و مجلس را قدرشناسی و خدمت رسانی به مردم شجاع ملت ایران دانست و اظهار داشت: در آینده نیز این ملت هر جا که لازم باشد، شجاعانه وارد میدان خواهد شد.

وی خواستار آن شد که مسئولان نظام در قوای مختلف با هوشیاری مطالبات مردم را دنبال کنند و نگذارند خواسته آنها به دستاویزی برای تبلیغات منفی دشمنان باشد.

بامیری تصریح کرد: با توجه به مقتضیات زمانی استیضاح به صلاح کشور نیست و نمی توان از طریق استیضاح مشکلات کشور را حل کرد؛ اگر وزراتخانه‌ای در مسیر خدمت به مردم با مشکل روبرو باشد می توان با تعامل و طرح سوال از وزیر نسبت به رفع آن اقدام کرد.

کد خبر 25912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =