دو بلوک ۵۱ درصدی استقلال و پرسپولیس خریداران شفاهی داشتند اما رسمی نه!

رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: دو بلوک ۵۱ درصدی استقلال و پرسپولیس خریداران شفاهی داشتند اما باید در عرضه مجدد، رسما حضور داشته باشند!

به گزارش بیدار بورس، حسین قربانزاده در واکنش به عدم فروش دو بلوک ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس در توییتر اعلام کرد: ایراد گرفتند چرا با اعلام آمادگی، گفتید سرخابی ها خریدار نداشتند. چون در مهلت مقرر پاکت شرکت در مزایده را تحویل ندادید. ولی بصورت شفاهی داخلی و خارجی هر دو باشگاه خریدار داشتند. امید است در عرضه مجدد بطور رسمی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام دیروز وی، سرخابی‌ها خریدار نداشتند و برای تغییر در شرایط و احتمالا قیمت، دوباره عرضه در هیات واگذاری طرح می‌شود.

سازمان خصوصی سازی پس از پذیره نویسی ۱۰ درصد سهام این دو باشگاه در فرابورس، امیدوار بود ۵۱ درصد از سهام را هم بصورت بلوکی به فروش برساند. بر همین اساس مقرر شده بود بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۳ میلیون سهم "استقلال" چهارشنبه ۱۰ اسفند به ارزش پایه ۲.۳ هزار میلیارد تومان عرضه شود.

بلوک ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس هم شامل بیش از ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون سهم به ارزش پایه ۲.۷ هزار میلیارد آماده عرضه در ۷ اسفند شده بود.

کد خبر 27408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =