سوالات فعالان بورسی از ارزش گذاری شرکت آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی

با اعلام آمادگی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام و انتشار گزارش ارزش­ گذاری، فعالان می­ توانند سؤالات را در سامانه تدان مطرح کنند.

به گزارش بیداربورس، با توجه به اعلام آمادگی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای عرضه سهام در بازار دوم بورس تهران، گزارش ارزش ­گذاری این شرکت با نماد "پی پاد" در تارنمای کدال قرار گرفت. اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می ‏توانند سؤالات را از ۱۴ اسفند تا پایان روز سه شنبه ۱۶ اسفند در سامانه تدان مطرح کنند.

براساس این گزارش همچنین کلیه علاقه مندان و سرمایه­ گذاران می­ توانند از ۴ اسفند تا پایان روز یکشنبه ۲۱ اسفند با مراجعه به تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس تهران به نشانی ipo.tse.ir سؤالات در ارتباط با اطلاعات مالی و گزارش ارزش گذاری شرکت مذکور را مطرح کنند.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد پیرو صورتجلسه موسسین دوم بهمن سال ۸۴ توسط بانک پاسارگاد، سرمایه گذاری پارس آریان، سرمایه گذاری پارس حافظ و محمد حسین خاکی تاسیس شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت (psp) با اخذ مجوز از بانک مرکزی ۳۰ بهمن سال ۸۴ در اداره ثبت شرکت ها در تهران با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون تومان به ثبت رسید و فعالیت را آغاز کرد.

سرمایه شرکت با ۹۸۷ نیروی انسانی طی ۸ مرحله افزایش سرمایه به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است. ۷۲.۹ درصد سهام به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) ، ۱۳.۵ درصد سهام به شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان و ۱۳.۵ درصد سهام به شرکت کاشفان نواندیش پارس تعلق دارد.

شرکت با هدف طرح های سرمایه گذاری برنامه افزایش سرمایه از ۳۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران را در دستور کار دارد.

کد خبر 27687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =