۱۰ شرکت و یک بانک به تابلو معاملات بازگشتند / روز آخر ۴ نماد قبل از مجمع

نماد چهار شرکت در روز نوسان شدید شاخص برای برگزاری مجمع و افزایش سرمایه توقف شد و ۱۰شرکت و یک بانک هم به تابلو بازگشتند.

به گزارش بیداربورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام که با نوسان شدید شاخص و از مثبت ۷ هزار به منفی ۲۲ هزار واحد مواجه شده، چهار شرکت آماده توقف نماد و برگزاری مجمع و افزایش سرمایه شدند و  ۱۰ شرکت و یک بانک هم به  تابلو بازگشتند.

بر اساس این گزارش، نماد شرکت های آبگینه برای برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده، شیشه دارویی رازی و ملی شیمی کشاورز برای مجمع فوق العاده و سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس برای برگزاری جلسه هیات مدیره ، متوقف شد.

"کابگن" برای تصویب صورت های مالی سال ۹۷، ۹۸ و ۹۹، "کرازی، شملی، پترول" به ترتیب برای افزایش سرمایه ۳۸ ، ۶۲ و ۴۳ درصدی از سه محل آورده نقدی، سود انباشته و اندوخته ، چهارشنبه و شنبه هفته جاری و آینده تصمیم گیری می کنند.

همچنین نماد شرکت های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، خدمات انفورماتیک و ایران تایر پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، قند ثابت خراسان، تامین سرمایه بانک ملت پس از برگزاری مجامع سالانه و عادی بطور فوق‌ العاده و فوق العاده، آینده‌سازان بهشت پارس، بانک ایران زمین، پتروشیمی خارک، کشت و صنعت و دامپروری پارس، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌، مخابرات پس از افشای اطلاعات با اهمیت، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

کد خبر 28623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =